Retete

Pankees Proteice cu Iaurt Grecesc

Pankees Proteice cu Iaurt Grecesc

 

Luați-vă porția de proteine la mic dejun, cu această rețetă super delicioasă!

3 porții ( 12 pankees pufoase )

Ingrediente

1 Sticlă de Pankees Original Pancake and Waffle Mix Protein Recipe

300 ml apă

2 linguri de ulei vegetal ( ulei din sâmburi de struguri, ulei de palmier, ulei de floarea soarelui, ulei de cocos )

2 linguri de miere

1 lingură de fulgi de migdale

sirop de arțar

 

Mod de preparare

  1. Încingeți bine tigaia la foc mediu spre mare.
  2. Ungeți ușor tigaia folosind 1 lingura de ulei sau o lingura de unt si un prosop de bucătărie pentru a întinde uleiul și a îndeparta excesul.
  3. Turnați 300 ml de apă direct în sticla PANKEES, până la maxim semnul marcat pe sticlă și agitați bine. Daca le doriti mai pufoase puteti pune mai putina apa cu o unitate.
  4. Turnați cantitatea dorită de aluat în tigaie 
  5. Gătiți până la formarea unor bule, maxim 20 secunde si intoarceți imediat clătita, chiar daca aceasta nu este suficient de coapta.
  6. Lasati clatita pe partea cealalta, sa se coaca inca 1 minut, verificand din cand in cand sa nu se arda.
  7. NU recomandam sa intoarceti clatita americana de mai multe ori in tigaie, este suficient o singura data!
  8. Luați clătita de pe foc și păstrați-o până la servire într-un recipient cu capac.
  9. Amestecați iaurtul grecesc cu 2 linguri de miere și apoi ungeți fiecare clătită cu el.
  10. Deasupra presărați fulgi de migdale și sirop de arțar

Poftă bună!